Практикум "Інструменти реалізації "Нової української школи" в умовах реформування освіти"

 18 листопада 2024 року відбувся практикум за участі педагогів Первозванівського ліцею (опорна школа) з питання "Інструменти реалізації "Нової української школи" в умовах реформування освіти". Учителем української мови та літератури Первозванівського ліцею, Романенко Т.В. проведено педагогічний інтенсив "Реалізуємо НУШ разом". У теоретичній частині заняття було зазначено, що реалізація Нової української школи в освітньому процесі є важливою реформою, яка спрямована на покращення якості освіти в Україні. Основна мета НУШ - створення сучасного освітнього середовища, яке відповідає потребам учнів та суспільства. Тетяна Василівна зазначила основні принципи НУШ, а саме: орієнтація на учня, компетентнісний підхід, інтеграція навчальних предметів, інклюзивність та партнерство з батьками. Практичний блок містив ряд вправ та прийомів як інструменти реалізації НУШ. Педагоги долучилися до флешмобу "Скоро Перемога", зазначивши 5 речей, які зроблять після знищення ворога (мотиваційний етап). Під час психологічної хвилинки було проведено вправу "Позитивні точки". Усі присутні активно долучилися до емоційного налаштування, виконавши вправу " Який я сьогодні?"

Для реалізації освітніх компетенцій педагоги обговорили прийом "Сендвіч-історія" та активно долучилися до виконання вправи "Мнемосмужки". Педагог зазначила важливість самооцінювання (взаємооцінювання) під час проєктної діяльності. Ця складова важлива, бо дітям необхідно відчути, що вони корисні та потрібні іншим. Етап рефлексії проведено, використовуючи прийом "Хештег уроку" та вправи "Валіза-м'ясорубка-кошик".
Нова українська школа має потенціал суттєво змінити українську освіту, зробивши її якісною та доступною для всіх учнів. Цей процес вимагає злагодженої роботи всіх учасників освітнього процесу та підтримки з боку батьків.

Коментарі

Популярні публікації