Методична студія "Landscape ліцею"
29.01.25 вчителями Степнянської філії Тирон Г.М. та Шаповаловою Ю.І. для здобувачів освіти 2 класу проведено урок-дослідження на тему: "Властивості льоду".
Урок пройшов у невимушеній та цікавій атмосфері, а школярі активно брали участь у всіх дослідженнях. Вчителі створили умови для того, щоб другокласники могли самостійно досліджувати властивості льоду, що сприяло розвитку їхньої допитливості та наукового мислення.
Дітям особливо сподобалося дослідження "Кольорові крижинки", де вони мали змогу спостерігати, як різнокольорові крижинки танули та змішувалися. Під час дослідження "Швидке танення" учні досліджували, як різні фактори впливають на швидкість танення льоду, що розширило їхнє розуміння природних явищ, а під час дослідження "Бурхливе море" змогли самостійно створити штучні хвилі у посудині з водою та льодом, що дозволило їм краще зрозуміти динаміку руху води.
Особливим моментом уроку стало виготовлення штучного снігу, де діти мали змогу не тільки спостерігати, але й активно брати участь у процесі. Ліплення зі штучного снігу викликало справжнє захоплення у здобувачів освіти, дозволивши їм розвинути творчі здібності та моторні навички. Дослід "Веселка у склянці" став символом наближення весни та створив атмосферу радості та очікування змін. Цей урок залишив у другокласників багато позитивних емоцій та нових знань про властивості льоду.
Загалом, урок-дослідження пройшов успішно та сприяв розвитку у дітей інтересу до науки та досліджень.
Урок пройшов у невимушеній та цікавій атмосфері, а школярі активно брали участь у всіх дослідженнях. Вчителі створили умови для того, щоб другокласники могли самостійно досліджувати властивості льоду, що сприяло розвитку їхньої допитливості та наукового мислення.
Дітям особливо сподобалося дослідження "Кольорові крижинки", де вони мали змогу спостерігати, як різнокольорові крижинки танули та змішувалися. Під час дослідження "Швидке танення" учні досліджували, як різні фактори впливають на швидкість танення льоду, що розширило їхнє розуміння природних явищ, а під час дослідження "Бурхливе море" змогли самостійно створити штучні хвилі у посудині з водою та льодом, що дозволило їм краще зрозуміти динаміку руху води.
Особливим моментом уроку стало виготовлення штучного снігу, де діти мали змогу не тільки спостерігати, але й активно брати участь у процесі. Ліплення зі штучного снігу викликало справжнє захоплення у здобувачів освіти, дозволивши їм розвинути творчі здібності та моторні навички. Дослід "Веселка у склянці" став символом наближення весни та створив атмосферу радості та очікування змін. Цей урок залишив у другокласників багато позитивних емоцій та нових знань про властивості льоду.
Загалом, урок-дослідження пройшов успішно та сприяв розвитку у дітей інтересу до науки та досліджень.
Коментарі
Дописати коментар