«STEM-підходи до розвитку інженерного мислення учнів початкових класів»
26.11.2025 в Калинівській філії Первозванівського ліцею відбулось методичне засідання вчителів початкових класів (Битко О.С., Притиченко А.О., Білозерова А.В.) на тему «STEM-підходи до розвитку інженерного мислення учнів початкових класів». Педагоги обговорили важливість впровадження STEM-освіти в уроки та позакласну діяльність молодших школярів. Зауважили, що STEM-підходи допомагають дітям не лише вчитися цікаво й практично, а й формують ранні навички інженерного мислення: уміння ставити запитання, аналізувати, конструювати, експериментувати та знаходити нестандартні рішення. Освітяни ознайомилися з ефективними стратегіями STEM-навчання, розглянули вправи та міні-проєкти для розвитку технічної творчості, поділилися напрацюваннями щодо використання LEGO-конструювання, простих механізмів, експериментальних завдань, також обговорили роль міжпредметних зв’язків у формуванні інженерних компетентностей. Колеги підкреслили, що STEM – це не лише про технології, а про мислення, дослідження і практичний досвід, які так необхідні сучасним учням.
Дякуємо всім учасникам за активність, креативність та бажання розвивати нові підходи в початковій освіті!
Разом створюємо школу, де діти вчаться мислити як юні інженери.
Разом створюємо школу, де діти вчаться мислити як юні інженери.







Коментарі
Дописати коментар