«Медіаграмотний клас: від уроку до змін»
Учні 9 класу Калинівської філії Первозванівського ліцею, разом з вчителем історії Назарук А.С., долучилися до експериментальної дослідницької ініціативи проєкту «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність в освіті» під назвою «Медіаграмотний клас: від уроку до змін», яка реалізовується протягом І семестру 2025-2026 навчального року.
Мета цього дослідження — дослідити, як матеріали проєкту впливають на розвиток критичного мислення та формування знань і навичок з медіаграмотності.
Протягом семестру в контексті вивчення історії України та всесвітньої історії учні розвивали свої вміння критичного мислення на прикладах аналізу історичних матеріалів (документів, фотоматеріалів, карикатур), знайомилися з поняттями «пропаганда», «мова ворожнечі», «агітація», «маніпуляція» та знайомилися з роботою соціальних медіа; вчилися розрізняти факти і судження, фотофейки, працювати з медіатекстом та перевіряти інформацію на достовірність.
2 грудня, в рамках дослідження, регіональна координаторка проєкту у Кіровоградській області — Надія Кравченко, відвідала два уроки. А саме урок з історії України «Кримська війна 1853-1856 рр.» та урок з всесвітньої історії «США». Під час уроків учнів вчилися аналізувати зображення (фото і лубочні картинки), які використовувалися з пропагандистською метою; вивчали карикатуру, як джерело інформації, й акцентували увагу, що вони часто є упередженими. Такі вправи сприяють виробленню стійкості учнів до шкідливих інформаційних впливів.
#Медіаграмотність








Коментарі
Дописати коментар