Інженерний тиждень завершився
Закінчився #інженерний тиждень. Здобувачі освіти кожного з класних колективів випробовували себе у майстерності моделювати, спробувати щось винайти, створити власними руками.
В рамках інженерного тижня здобувачі освіти 1 класу, разом з класним керівником Кошетар М.М. та асистентом вчителя, Ревут Л. В. створювали моделі: "Ракета" та "Сніговик". Під час роботи учні використовували підручні матеріали: соломки для напоїв, папір, скотч, харчову соду, засіб для миття посуду та інше. Виготовши моделі, діти зліпили сніговика та запустили ракети.
Учні 2 класу виготовили маракаси. Ліпили сніговика, виконуючи завдання «Штучний сніг». За допомогою соди, води та миючого засобу діти виконали завдання. Дослідили, який сніговик розтане швидше.
Учні 3 класу виготовляли вежу із зубочисток. Діти будували вежі настільки високі, як тільки змогли. Для цього використовували пластилін в якості матеріалу для з'єднання.
Також учні 3 та 4 класу разом з класними керівниками Макаровою С.М. та Григоренко Т.А. створювали моделі:"Ловець вітру" та "Маракаси". Під час роботи учні використовували підручні матеріали: капсули Kinder, пластикові столові ложки, соломинки для напоїв та ін. матеріали. Виготовивши вироби, діти відтворювати мелодії, та запускали літачки.
П'ятикласники для мандрівки Всесвітом спробували сконструювати і відповідний транспортний засіб - ракету. Учням потрібно виготовити дві моделі ракет, подумати , як їх удосконалити, щоб покращити якість польоту. Здобувачі освіти 6 класу працювали над виготовленням лабіринту. Тепер залишилось перевірити, чи дійсно "розумна" цвіль зможе знайти вихід із лабіринту, якщо їй створити відповідні умови. А старшокласники розбиралися з яких етапів складається " Процес інженерного проектування" на прикладі історії декількох винаходів . Також ознайомилися із винаходами за останні три роки.
Здобувачі освіти 7 класу спробували себе у ролі інженерів-конструкторів - будували високі вежі. Можливо хтось із них стане в майбутньому винахідником.
Ще учні 7 класу, разом з асистентом вчителя Панічевою Наталією Олександрівною та вчителем математики Курловою О.М. на уроці #геометрія перевіряли здатність з площини аркуша створити об'ємні правильні тіла. Потім 7 і 8 класи працювали у четвірках, зробили #виклик один одном, будували вежі. Перемогла команда хлопців 7 класу!
В рамках інженерного тижня учні 8го класу створювали модель Марсохода з підручних матеріалів.Таким чином діти вчилися працювати в команді, а також мали можливість спробувати себе в якості конструкторів моделі Масрсохода (інформатикохода).Команда дівчат і команда хлопців створили свої моделі цього винаходу.
Йдучи в ногу з часом, учні 8 класу на чолі з вчителем біології Панічевою Н.О. долучитися до інженерного тижня. Виготовили функціональну модель серця, імітуючи рух крові.
Учні 11 класу виготовили модель легень, повторили їх будову, розглянули механізм дихання та участь у ньому міжреберних м'язів та діафрагми, а також повторили , що таке ЖЄЛ ( життєва ємність легень) і від чого вона залежить.
Вели розмову про сучасні українські винаходи та патентування власних винаходів. Згадали винаходи, які відіграли роль в розвитку сучасного світу. Переглянули відео та презентації про сучасних винахідників.
В рамках інженерного тижня здобувачі освіти 1 класу, разом з класним керівником Кошетар М.М. та асистентом вчителя, Ревут Л. В. створювали моделі: "Ракета" та "Сніговик". Під час роботи учні використовували підручні матеріали: соломки для напоїв, папір, скотч, харчову соду, засіб для миття посуду та інше. Виготовши моделі, діти зліпили сніговика та запустили ракети.
Учні 2 класу виготовили маракаси. Ліпили сніговика, виконуючи завдання «Штучний сніг». За допомогою соди, води та миючого засобу діти виконали завдання. Дослідили, який сніговик розтане швидше.
Учні 3 класу виготовляли вежу із зубочисток. Діти будували вежі настільки високі, як тільки змогли. Для цього використовували пластилін в якості матеріалу для з'єднання.
Також учні 3 та 4 класу разом з класними керівниками Макаровою С.М. та Григоренко Т.А. створювали моделі:"Ловець вітру" та "Маракаси". Під час роботи учні використовували підручні матеріали: капсули Kinder, пластикові столові ложки, соломинки для напоїв та ін. матеріали. Виготовивши вироби, діти відтворювати мелодії, та запускали літачки.
П'ятикласники для мандрівки Всесвітом спробували сконструювати і відповідний транспортний засіб - ракету. Учням потрібно виготовити дві моделі ракет, подумати , як їх удосконалити, щоб покращити якість польоту. Здобувачі освіти 6 класу працювали над виготовленням лабіринту. Тепер залишилось перевірити, чи дійсно "розумна" цвіль зможе знайти вихід із лабіринту, якщо їй створити відповідні умови. А старшокласники розбиралися з яких етапів складається " Процес інженерного проектування" на прикладі історії декількох винаходів . Також ознайомилися із винаходами за останні три роки.
Здобувачі освіти 7 класу спробували себе у ролі інженерів-конструкторів - будували високі вежі. Можливо хтось із них стане в майбутньому винахідником.
Ще учні 7 класу, разом з асистентом вчителя Панічевою Наталією Олександрівною та вчителем математики Курловою О.М. на уроці #геометрія перевіряли здатність з площини аркуша створити об'ємні правильні тіла. Потім 7 і 8 класи працювали у четвірках, зробили #виклик один одном, будували вежі. Перемогла команда хлопців 7 класу!
В рамках інженерного тижня учні 8го класу створювали модель Марсохода з підручних матеріалів.Таким чином діти вчилися працювати в команді, а також мали можливість спробувати себе в якості конструкторів моделі Масрсохода (інформатикохода).Команда дівчат і команда хлопців створили свої моделі цього винаходу.
Йдучи в ногу з часом, учні 8 класу на чолі з вчителем біології Панічевою Н.О. долучитися до інженерного тижня. Виготовили функціональну модель серця, імітуючи рух крові.
Учні 11 класу виготовили модель легень, повторили їх будову, розглянули механізм дихання та участь у ньому міжреберних м'язів та діафрагми, а також повторили , що таке ЖЄЛ ( життєва ємність легень) і від чого вона залежить.
Вели розмову про сучасні українські винаходи та патентування власних винаходів. Згадали винаходи, які відіграли роль в розвитку сучасного світу. Переглянули відео та презентації про сучасних винахідників.
Коментарі
Дописати коментар