Пізнавальний експрес "Дорогами Європи"


Пізнавальний експрес "Дорогами Європи"

Мета справи формування почуття європейської єдності через поширення знань про Європу, про історію європейського союзу, його структуру, сучасний стан розвитку, цілі та досягнення; ознайомлення з життям людей в інших країнах, їхніми культурами, мовою; підвищення інтелектуального рівня учнів, відкриття нового європейського бачення світу.

Завдання №1
Запитання "Історія створення Європейського Союзу" (опрацювати)

1.     Коли і ким була вперше запропонована ідея Євросоюзу?
(Міністр закордонних справ Франції Роберт Шуман у промові, яку він виголосив  9 травня 1950 року)
2.     З якою метою було створено Євросоюз?
(Ідея європейської інтеграції була задумана для того, щоб більше ніколи не повторилися масові вбивства і руйнації, які відбувалися під час Другої світової війни)
3.     Коли святкується День Європи?
(9 травня 1950 року став Днем народження Європейського Союзу і щодня святкується як День Європи)
4.     Які країни на сьогодні входять до Євросоюзу?
(Бельгія, Німеччина, Угорщина, Франція, Італія, Люксембург,  Нідерланди, Данія, Ірландія, Велика Британія, Греція, Іспанія, Португалія, Австрія, Фінляндія, Швеція, Кіпр, Чехія, Естонія, Латвія, Литва, Мальта, Польща, Словакія, Словенія – всього 25 країн)
5.     Як називається документ, який зафіксував створення Європейського Союзу у сучасному його вигляді.
(Маастрихтський договір 1992 року (або Договір про Європейський Союз))


Завдання №2
Європейське містечко

Вдома необхідно оформити 1-не "Європейське містечко". Пам'ятайте, що кожна країна ЄС має свій куточок, у якому за допомогою літератури, фотографій, сувенірів, національних  страв, розповідей тощо, має якомога ширше і багатогранніше представити себе.

        Представлення країни включає:
1.     Оформлення куточку в стилі відповідної країни (прапор, герб, місце країни на карті Європи і світу)
2.     Презентацію національного костюму
3.     Виставку краєвидів і фотографій найвідоміших  і найцікавіших місць країни (може бути  у вигляді реклами туристичних агенцій, які запрошують відвідати  саме цю країну)
4.     Характеристику суспільства (державні мови, склад населення, політичний устрій тощо)
5.     Представлення національного виробника (товари, що йдуть на експорт, ринок послуг, зразки продукції)
6.     Знайомство (розповідь) з видатними культурними діячами країни
7.     “Родзинки” країни – її ексклюзивні риси, що вирізняють її самобутність і національний колорит (народні танці, музичні інструменти, цікаві традиції, історичні події, кумедні випадки, досягнення у спорті, шедеври національної кухні, музика...)
8.     Зв’язки з Україною.



Коментарі

Популярні публікації