Здоров'я - дорожче за золото

 


З давніх-давен український народ найбільшою цінністю у житті вважав здоров’я. Навіть вітаючись і прощаючись, люди бажали один одному здоров’я: «Здрастуйте!», «Здоровенькі були!», «Дай Боже здоров’я!».

Коли людина здорова, то вона дужа, весела, красива, сильна, витривала, смілива, тому що вона себе прекрасно почуває і може наполегливо працювати, навчатись, може робити те, що їй до душі, займатись улюбленою справою. А коли щось болить, то сили немає, радості також, бо всі думки про одне – позбутись болю.
Берегти своє здоров’я – це означає вести здоровий і активний спосіб життя: робити зарядку, ходити в походи, займатися посильною фізичною працею, відвідувати спортивні секції, любити і дотримуватися чистоти, тому що чистота– запорука здоров’я. А ще виробляти в собі добрі, корисні звички, позбавлятись та уникати поганих, шкідливих.
З 25 по 29 січня 2021 року в Степовій філії проходив Тиждень знань БЖ «Здоров’я – дорожче за золото». Під час проведення Тижня були використані різноманітні методи роботи.
Класні керівники провели з учнями бесіди відповідно тематиці Тижня.
Учні початкових класів взяли участь у вікторині «Подорож по Країні Здоров’я». Масу задоволення отримала дітвора від спортивно-розважальної гри «Козацькі ігри», яку провів шкільний парламент. Діти змагалися один з одним, намагаючись бути найсильнішими, найспритнішими, найсміливішими. Кожен прагнув бути здоровим, мужнім та красивим.
У шкільній бібліотеці (бібліотекар Гаркуша С.М.) учні могли ознайомитися із виставкою літератури на тему: «Зроби свій вибір». Серед учнів 8-9 класів було проведено анкетування «Моє ставлення до паління» для вивчення рівня обізнаності підлітків про шкідливі звички та ставлення до них. Педагогами-організаторами та представниками учнівського самоврядування було проведено свято здоров'я на перервах "Обираємо здоровий спосіб життя".
Протягом Тижня проходив конкурс на кращий кросворд, ребус, вірш, легенду «Здоров’я – моя цінність».
Учні дійшли висновку, що життя неповторне і в кожного своє. Людина від природи має певні здібності і таланти, вона наділена розумом, тому здатна творити свою долю, але для цього потрібно працювати над со­бою, формувати характер, волю, хороші звички, різноманітні вміння і навички, вдосконалювати дух і тіло, мати активну життєву позицію.






Коментарі

Популярні публікації