Здоров’я – дорожче за золото

З 25 по 29 січня 2021 року в КЗ «Первозванівське НВО» проведено Тиждень знань безпеки життєдіяльності на тему «Здоровя – дорожче за золото», мета якого – пропагувати серед учасників освітнього процесу здоровий спосіб життя, показати шляхи підтримки і зміцнення здоров'я та негативний вплив шкідливих звичок на самопочуття людини. У рамках Тижня класні керівники провели різноманітні заходи: виховну годину з використанням інтерактивних вправ, урок-тренінг, вікторину з елементами гри, виховні години тощо, наголошуючи на тому, що «Наше здоров'я в наших руках». Здобувачі освіти 1-5 класів, підготувавши тематичні малюнки, долучилися до оформлення стенду та проведення акції «Ми за здоровий спосіб життя!». Вихователі ГПД провели для вихованців бесіду з елементами тренінгу «Формула здорового способу життя» та бесіду-розповідь «Що шкідливо», під час яких обговорювали значення здоров’я, необхідність вести здоровий спосіб життя, розрізняти корисні та шкідливі звички, а також спонукали дітей займатися спортом та фізичною культурою. Вихованці гуртка «Юні журналісти» підготували буклет «Здоров’я – понад усе!», у якому вміщено різножанрові творчі роботи про здоровий спосіб життя. На занятті «Хатха-йога» діти, отримавши завдання, визначали, що допомагає людині бути здоровою, з чого складається здоров 'я людини і без чого не можна уявити собі здорової людини та створили колаж «Спорт та здоров'я», після чого виконали вправу «Я спокійна та врівноважена». Шкільний бібліотекар Петрова А.О. провела для здобувачів освіти 3 класу бібліотечний урок-вікторину «Здоровим бути круто!», під час якої розповіла дітям про правила, яких повинна дотримуватися людина, щоб бути здоровою. Першокласники взяли участь в іграх-естафетах, які підготувала та провела вчитель фізичної культури Іващенко О.В. під час інтегрованого уроку «Здоровим будеш, усе забудеш». Логопед-дефектолог Красіна М.Г. провела заняття з вивчення лексичної теми «Будемо здорові!». Для здобувачів освіти молодшої та середньої ланок сестра медична Шулик О.А. підготувала інформацію про вплив шкідливих звичок на організм людини.

Більше фото за посиланням: https://www.facebook.com/photo?fbid=1292382804456442&set=pcb.2125154147620688

Коментарі

Популярні публікації