Здоров’я – запорука успіху!


 Щороку дедалі більше свідомої молоді обирає здоровий спосіб життя, спрямовує свої зусилля на збереження і зміцнення свого здоров’я. Адже здоров’я є тим чарівним ключем, який відчиняє двері до можливостей: прагнути і досягати, омріювати і здійснювати, розвивати себе, встановлювати орієнтири майбутнього. А зараз ми хочемо насолоджуватися життям, крокувати в ногу з часом, не відставати від моди. Мода – це стиль, це спосіб життя. Ми - діти нового тисячоліття. Нове сьогодення зумовлює нову моду. Сучасна мода одна – здоров’я. Бути здоровим – красиво! Бути здоровим – модно! Бути здоровим – стильно! Бути здоровим – класно!

З 24 до 28 січня 2022 року в Степовій філії КЗ «Первозванівське НВО» проходив Тиждень знань безпеки життєдіяльності на тему:«Здоров’я – запорука успіху!» Заходи, які проводилися впродовж Тижня, формують в учнів прагнення до постійного покращення способу життя та виховують свідоме ставлення до свого здоров'я.
Під час проведення Тижня були використані різноманітні методи роботи. Тиждень відкрили члени учнівського самоврядування рубрикою новин «Відкриття Тижня здорового способу життя», де ознайомили учасників освітнього процесу із планом проведення Тижня та порекомендували всім дотримуватися семи правил здорового способу життя. Класні керівники провели з учнями бесіди, квести, виховні години, години спілкування, тренінги відповідно тематиці Тижня. Учні та вчителі школи взяли активну участь у веселих перервах-руханках «Обираємо здоровий спосіб життя». Для учнів 5-9 класів учитель основ здоров’я Лиходід М.М. проводив заняття-тренінги «Твоє здоров’я-в твоїх руках»(5-6 кл.), «Здоровий стиль життя» (8-9 кл.), де учні згадали про чинники здорового способу життя, закликали всіх присутніх вчитися бути здоровими та зберігати своє життя. Під час проведення круглого столу «Вітаміни в нашому житті»(7-9 кл.),учні дізналися багато корисної інформації, і зробили висновок, що вітаміни в організмі людини відіграють велику роль. Протягом Тижня проводився конкурс малюнків, виробів. Переможцями в конкурсі малюнків стали:
І місце – Комашко Д.(4кл.), Яременко І.(4кл.); ІІ місце – Корнєєва Д.(3кл.), Гайченя В.(4кл.), Барбой Д.(4кл), ІІІ місце – Стратієнко М.(4кл.), Онша М.(3 кл.). Конкурс виробів: І місце – Король Артур(8кл.) «Не губи себе!», Кривенко Кіра (9кл.) «Здорове серце – основа життя!», ІІ місце – учні 7 кл. «Здорова їжа – здорові зуби» та «Дерево здоров’я», Король Аделіна(3кл.) «Спорт – здоров’я!». Педагог-організатор провела гру «Ми за здоровий спосіб життя!», де грало дві команди : «Здоров’я» та «Життя». Перемогу у 9 раундах виборола команда «Здоров’я».
Сьогодні проблема здоров'я дитини, її уміння захистити себе в навколишньому середовищі була і залишається актуальним питанням у системі виховання молоді. Ми, дорослі, повинні вчити дітей, як їм жити у світі, який ми створили та передаємо у спадок.

Коментарі

Популярні публікації