Діти та їх здоров'я

 


Здоров'я - це найбільша ціннісь, це те, без чого людина не може бути щасливою. Саме тому з метою пропаганди здорового способу життя з 24.01.2022 до 28.01.2022 року в дошкільному підрозділі Степової філії проведено тиждень знань БЖ "Здоров’я – запорука успіху!".

Згадуються слова відомого педагога В.О.Сухомлинського: "Я не боюся ще й ще раз повторювати: турбота про здоров'я - це найважливіша праця вихователя".
Тому протягом тижня педагогами закладу були проведенні різні виховні заходи з метою формування у дітей практичних знань і навичок, спрямованих на зміцнення і збереження власного фізичного здоров'я.
Музичний керівник Кругляк Г.Л. провела з дітьми музичну розвагу «Здорова дитина – майбутнє України». На занятті діти пригадали складові здорового способу життя (гігієна, спорт, загартування, правильне харчування тощо). Важливим було і залучення дітей до фізкультурних вправ та рухливих ігор. Виконуючи пісні вихованці збагачували свої знання про рідний край, свою Батьківщину України та виявляли прагнення зростати фізично здоровими та міцними.
Весь тиждень був насичений естафетами, різними іграми, ігровими вправами, пізнавальними бесідами про здоров'я.
Вихователем Пінькас Д.Г. було проведено ряд заходів :
- тематичні заняття: "У країні здорових зубів", "Моє здоров’я", "На варті свого здоров’я";
- бесіди: "Для чого потрібен спорт?", "Що корисне для здоров’я?", "Зима холодна – одяг теплий", "Діти та їх здоров'я";
- ігри (дидактичні, сюжетно-рольові) : "Лікарня", "Наша лялька захворіла", "Аптека", "Шкідливе-корисне", "Смачні та корисні продукти", "Це потрібне для гарного настрою", "Це можна, а це не можна", "Моє тіло", "На варті свого здоров'я".
Таким чином, закладена мотивація у дітей дошкільного віку до здорового способу життя. Проведена активна пропаганда здорового способу життя серед батьків. Діти добре засвоїли норми та правила здорового способу життя, адже знання подавалися в цікавій ігровій формі.

Коментарі

Популярні публікації