Спортивне свято "Здоров’я - сила. Здоров’я - це клас. Хай буде здоров’я у вас і в нас!"

#Літо2023_наближаємо_ПЕРЕМОГУ

У кожній сім’ї насамперед дбають про те, щоб діти росли здоровими, веселими та бадьорими. Літо – найкраща пора, щоб розпочати рішучі дії задля зміцнення здоров’я. 12 червня вчитель фізичної культури Степової філії Первозванівського ліцею Кругляк В.А. провів спортивне свято “Здоров’я - сила. Здоров’я - це клас. Хай буде здоров’я у вас і в нас!”. Розпочалось свято ранковою зарядкою. Цікаві спортивні завдання, вправи під музичний супровід, святкова атмосфера підняли настрій та спонукали дітей до активної участі. З великим задоволенням здійснили  велопробіг «Майбутні олімпійці» та взяли участь у конкурсі «Перетягни канат». Діти емоційно та жваво реагували на кожне з завдань, демонстрували свою спритність, швидкість, згуртованість та високий рівень спортивних умінь.

Коментарі

Популярні публікації