Година спілкування "Ти як?"

10-го жовтня - Всесвітній день психічного здоров'я! Головне питання години спілкування було: Ти як?
Ментальне здоров'я відіграє у нашому житті таку ж важливу роль, як і фізичне, і турбота про нього - це турбота про власне благополуччя. Піклуватись про своє ментальне здоров’я так само важливо як і про фізичне. У цьому переконались учні 4-го класу Калинівської філії Первозванівського ліцею.
Під час війни ментальне здоров'я дітей дуже страждає. Тому, на сьогоднішній день головні відчуття для дитини — це захищеність та безпека. Варто завжди пам'ятати, що стан щастя та добробуту, в якому дитина реалізує свої творчі здібності, може протистояти життєвим стресам, продуктивно працювати та робити внесок у суспільне життя.
Діти скористатися чек-листом від #UNISEF та поміркували, що вони можуть зробити для покращення ментального здоров'я. Також учні ознайомилися з лініями підтримки та створили спільну "Ментальну тарілку".
Наприкінці учні усвідомили, що день ментального здоров’я повинен бути щодня!
Автор допису Чепіль В.О.


Коментарі

Популярні публікації