Я- людина. Ми - родина. Дім наш - Україна.



Моє ім'я - Батьківщина,

Лелеки легке крило.

Моє ім'я - Україна

І сонечка тепло.


 Із здобувачами освіти 6 класу Калинівської ЗШ І-ІІ ступенів - філії КЗ "Первозванівське НВО" була проведена година спілкування :" Я- людина. Ми - родина. Дім наш - Україна." Мета заходу: формувати національну свідомість школярів; розвивати пізнавальні інтереси учнів; виховувати в учнів почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю; формувати переконаність у нетлінності духовних скарбів народу, повагу до державних символів. Діти говорили про найдорожче  серцю кожної людини – Батьківщину, її героїчне минуле і сучасне, її солов’їну мову та чарівну природу, народні звичаї та традиції,  з᾽ясували,  яким є образ України у творах Великого Кобзаря, переконались, що справжнє щастя приходить тоді, коли в людини є сім'я, родина, Батьківщина. А наша Батьківщина — Україна, яка заявила про себе на весь світ здобутками в економіці, науці, спорті, мистецтві, яка показала всьому світові свою згуртованість, вміння і бажання захищати свою землю.

Україно! Ти для мене диво!

І, нехай пливе за роком рік,

Буду, мамо, горда і вродлива,

З тебе чудуватися повік.

Україно! Ти моя молитва,

Ти моя розпука вікова.

І гримить над світом люта битва

За твоє життя, твої права.

 

 

Але справжнє щастя приходить тоді, коли в людини є сім'я, родина, Батьківщина. А наша Батьківщина — Україна, яка заявила про себе на весь світ здобутками в економіці, науці, спорті, мистецтві.

Україно! Ти для мене диво!

І, нехай пливе за роком рік,

Буду, мамо, горда і вродлива,

З тебе чудуватися повік.

Україно! Ти моя молитва,

Ти моя розпука вікова.

І гримить над світом люта битва

За твоє життя, твої права.

 

 

Коментарі

Популярні публікації