Фоточелендж "Я та мої ласощі" в опорній школі

 Фоточелендж у стилі "Я та мої ласощі", більш, ніж ймовірно, здатен підняти настрій. Адже кожен по-своєму переживає емоційно мить насолоди. Міміка у дітей найрізноманітніша, тому коментарії до світлин напрошуються самі собою... Смакувати - це, наче свято!))) Тож зазирнемо на миті свят учнів нашого закладу...


Полунички -
Ням-ням-ням...
Посмакую
І вам дам...
Їжте, друзі,
Полунички,
Будуть теж
Повненькі щічки!














Яка довга ця
Позування хвилинка! -
Так близько морозиво,
Аж котиться слинка)))

😁








Шоколад
Та ще й сок!..
Поїмо -
Все буде ок)))








                                                                 Щось маленький
                                                                 Тортик в мене...
                                                                 Апетит -
                                                                 Супер-шалений...
                                                                 Ще у мене
                                                                Супер маска...
                                                                Так... - потрапила
                                                                Я в казку!!!)))
                                                                Треба це
                                                                Зафіксувати,
                                                                Адже є
                                                                Про що згадати!





Випічку цю,
Файну здобу,
Несу родичам
На пробу.
Якщо ...
Наслідків нема, -
Тоді вже
Я їм сама!)))
😁








Не сваріть мене,  будь ласка,
Що надгриз всі пишні паски... -
Бо ж каші мені проїлись,
Ну а пасок  захотілось...
Як потрапила у руки -
Гризу її,    як науку!

    Від мами, Наталії Доренко:   Дякую. Чудовий віршик. Того року за дві години з 12 пасок залишилось 3. Та ми не розгубились - намастили вдруге.






На дієті
Сиджу строго,
Але все ж
Мені - смачного!












                            Солоденьке,
                            Смачне, з тіста
                            Ім'я своє
                            Требаз'їсти?.. -
                            Не доходить
                            Це до мене -
                            Туді ж будем
                            Безіменні!..
                                                                                                            😄





Я не дівчинка,-
Кроличка...
Є у мене
Такі звички:
Люблю з одягу
Обновки
Й шоколад
Замість морковки!






                                    Якщо на світ подивитись
                                    Через солодощів призму:
                                    Є - слухняним буду дуже,
                                    А нема- буду капризним!)














Заморожений сік,
Вже по бороді потік...
Треба їсти, бо ще з чаєм
Кекси нас смачні чекають!
😋😋😋
🧁 🧁 🧁
☕️ ☕️ ☕️






                             А морозиво
                            Смачненьке
                            Купувала
                            Мені ненька
                            В перший день
                            Святковий літа...
                            Моя мама -
                            Краща в світі!!








Оце ласощів
У мене!,,-
Дякую,
Татусю й нене,

Були б дні
Такі, як цей,
Хоч щотижня
Для дітей!

😃🍫





                                                 Що ти витягнула
                                                Шию? -
                                                Дай тебе
                                                Гарненько вмию...
                                                Можеш їсти
                                                Тепер їжу,
                                                Після - я
                                                Тебе оближу)))
                                                        😁                                                                                                                                     🐕



Автор коментарів педагог-організатор Володимир Ткач















Коментарі

Популярні публікації