Самореалізація особистості

 #педагогічнарада

7 листопада 2022 року в Первозванівському ліцеї відбулося засідання педагогічної ради з теми “Самореалізація особистості (психологічний аспект, педагогічний аспект, соціологічний аспект)”. Усі виступи педагогів відзначилися нестандартним підходом до висвітлення теми. Питання “Створення належних умов для особистісного становлення і творчої самореалізації кожної дитини у дошкільному підрозділі” було представлено вихователем дошкільного підрозділу Степової філії Дариною Пінькас. Учителі виконали цікаву вправу із застосуванням методики 6 “цеглинок”. Наступне питання, яке розглядалось на засіданні, - “Створення умов для творчого розвитку й успішної самореалізації учнів у початкових класах” представила Світлана Макарова, учитель початкових класів опорної школи. Колегам було запропоновано творчо попрацювати з універсальною дошкою Padlet. Ця вправа проілюструвала, як можна взаємодіяти всім учасникам освітнього процесу. Не менш цікавим було завдання для колег від Олени Жердій, учителя Калинівської філії. Олена Михайлівна продемонструвала використання ресурсів на платформах “Wordwall”, “Genially”, працюючи з ними на уроках “Пізнаємо природу”, “Здоров*я, безпека та добробут” у 5 класі при запровадженні програми НУШ. “Самореалізація учнів через якісне самоврядування” - наступне питання, яке розглядалося педагогами. Анна Назарук, педагог - організатор Калинівської філії, запропонувала пройти цікавий квест й акцентувала увагу присутніх на соціологічному аспекті з даного питання. Питання гурткової роботи у цьому напрямку висвітлила керівник гуртка “Цікава інформатика” Олена Бондаренко. Було проведено з колегами майстер-клас на платформі “LIVEWORKSHEETS”. Завершивши виконання запропонованої вправи, колеги зазначили, що освітня діяльність вихованців гуртка під керівництвом Олени Анатоліївни є інформативно- змістовною та цікавою. Не менш важливим та ключовим питанням є самореалізація вчителя у професійній діяльності, яке висвітлила Лариса Чорнобривець, учитель початкових класів Степової філії. Вкотре було опрацьовано Професійний стандарт вчителя. Усі учасники педради були залучені до роботи над спільною презентацією щодо реалізації компетентностей учителя за новим стандартом. Також педагоги обговорили питання щодо протидії булінгу (цькування), пригадавши Порядок реагування на випадки булінгу (цькування) та розв'язавши ситуативні вправи. Кожен визначив ознаки булінгу, конфлікту й опрацював нормативно-правову базу з даного питання. Педагоги відзначили, що педагогічна рада була насиченою, ефективною, змістовною та сучасною як за змістовим наповненням, так і за формою проведення.

Коментарі

Популярні публікації