#НУШпрактикум
Оскільки українських учителів не злякати відсутністю світла під час повітряної тривоги, 5 грудня 2022 року в укритті Первозванівського ліцею проведений запланований семінар-практикум "Інструменти формувального оцінювання", керівником якого є Ірина Тарасенко - вчитель фізики та математики. На семінарі-практикумі вчителі виконували інтерактивні вправи, визначаючи рівень володіння темою, характеризували себе, і колег, враховуючи сильні особистісні сторони. Детальніше зупинилися педагоги й на питанні самооцінювання учнів під час уроку: при роботі в групах, працюючи самостійно, чесно оцінюючи свою роботу та дотримуюючись правил школи. Під час заходу були використані техніки формувального оцінювання: "Вимірювання температури" та "Трихвилинна пауза". Педагоги зробили висновок, що оцінювання учнів повинне починатися з оцінювання вчителями себе. Також учителі порівняли систему оцінювання в українській школі із школами Канади, Японії, Німеччини, Франції, Норвегії. Виокремили спільні риси оцінювання в нашому закладі, зокрема із канадською системою. Наприклад, повідомлення виписок оцінок батькам електронними листами, рівневе оцінювання тощо. Крім того, визначили й неприйнятні для нас аспекти, які є популярними за кордоном: оприлюднення рейтингу знань кожного учня, виставлення 0 балів здобувачам освіти, подання батьками листа-прохання директору, щоб організувати зустріч із класним керівником. Рефлексією семінару стала цікава вправа "Інстаграм": учителі підготували колаж, у якому вказали ідеї, які можна запровадити у нашому закладі, і відзначили ті пункти, від яких варто відмовитися.
Коментарі
Дописати коментар