Щоб здоровими зростати, корисну їжу треба вживати!


 У рамках Тижня знань безпеки життєдіяльності "Здоров'я - це благо, дане нам природою..." для вихованців дошкільного підрозділу Степової філії вихователями проведені різні заходи:

-Тематичні заняття: "Щоб здоровими зростати, корисну їжу треба вживати", "Кошик здоров'я", "А є здоров'я - буде все як треба, сміятиметься сонечко із неба", "Власне тіло я вивчаю і його оберігаю", "Як здоров'я хочеш мати - про здоров'я треба дбати", "Подорож у країну Здоров'я".
-Бесіди: "Здоровим бути здорово!", "Коли прийшла застуда".
- Ігри: "Предмети гігієни в загадках", "Бережи здоров'я змалку", "Кольорові вітаміни"(з конструктором LEGO), "Кубик здоров'я", "Лови, кидай, падати не давай!", "Дожени м'яч".
-Екскурсія до медичного кабінету.
Мета Тижня знань БЖ - зберігати і зміцнювати здоров'я дітей. Формувати розуміння необхідності дбати про своє здоров'я, берегти його, вести здоровий спосіб життя. Поглиблювати і систематизувати знання малят про свій організм, значення харчування, особисту гігієну, загартовування. Розвивати рухову активність дошкільнят.
Педагоги донесли до дітей, що здоров'я - це безцінний дар природи! Без нього дуже важко зробити життя цікавим, щасливим. Тому здоров'я потрібно берегти і зміцнювати з раннього віку.

(автор публікації Ковальова О.О.)






Коментарі

Популярні публікації