Ментальне здоров'я: відновлення внутрішнього балансу



Ми по-різному переживаємо нинішні події. У нас різні емоції, різні відчуття, різні переживання. Але нам потрібно пам'ятати, що не треба мовчати тоді, коли ми почуваємося погано, коли ми не справляємося. Потрібно говорити про це. Тому тема ментального здоров'я є дуже важливою.

1 лютого класним керівником 8 класу Степової філії було проведено виховну годину  "Ментальне здоров'я: відновлення внутрішнього балансу",  на якій кожен спробував виконати вправу для розвитку позитивного ставлення до життя, привчали свій розум думати позитивно та ігнорувати будь-який негатив, вчилися давати раду своїм емоціям. Здобувачі освіти 8 класу опрацювали презентацію, повторили дихальні вправи, виконали інтерактивну вправу «Ментальне здоров’я» та вправи для зниження стресу/напруги «Будиночок», «Кулька рівноваги».

В ході проведення заходу діти отримали багато корисних порад, позитивні емоції та поповнили свою «скарбничку знань» інформацією про підтримку ментального здоров’я у воєнний час.


Коментарі

Популярні публікації