Тиждень знань БЖ «Здоров’я – це благо, дане нам природою…»

У Калинівській філії Первозванівського ліцею з 29 січня по 2 лютого 2024 року проходив Тиждень знань безпеки життєдіяльності на тему «Здоров’я – це благо, дане нам природою…»
У рамках Тижня класними керівниками, педагогом-організатором, шкільним бібліотекарем, вчителями образотворчого мистецтва та фізичної культури, учнівським самоврядуванням, було проведено різноманітні тематичні онлайн та офлайн заходи.
Метою проведення Тижня було поглибити та закріпити знання учнів про поняття «здоров’я»; повторити правила особистої гігієни; розвивати вміння та виховувати навички свідомо берегти власне здоров’я; виховувати бережне ставлення до власного здоров’я, бути завжди здоровим.
Під час проведених заходів учні ознайомились з правилами здорового способу життя; дізналися як звички впливають на здоров'я, вчилися розрізняти корисні та шкідливі звички, діяти на користь власного здоров'я у ситуаціях вибору і протистояти шкідливому впливу оточення; познайомилися з поняттям «ментальне здоров’я»; виконували ряд вправ та технік на покращення свого психологічного стану з метою контролю власних емоції і запобіганню «панічних атак»; виконували інтерактивні вправи про здорове харчування, складали пазли, прислів'їв про здоров'я; обговорювали правила та пам'ятку здорового способу життя; складали план вироблення корисних звичок. Виконали інтерактивну вікторину «Як бути здоровим?», дидактичну гру «Корисне-шкідливе», також виконали фізкультхвилинку, відгадували загадки, грали в гру на уважність «Назвіть зайве», гру «Продовж прислів’я», виконували вправу «Ти як?», та виконали руханку на вулиці під гаслом: «В здоровому тілі - здоровий дух!» проходили тести на визначення свого психологічного стану; вчиталися надавати першу домедичну допомогу; та загартовували здорове тіло під час спортивних змагань.
Діти усвідомили, що здоров’я – це великий дар, не тільки для людини, а й для всього суспільства та цілої нації. Здоров’я – це благо, дане нам природою, бережіть його!





Коментарі

Популярні публікації