Музичні розваги до Тижня знань БЖ "Здоров'я - це благо, дане нам природою…”


Музичним керівником дошкільного підрозділу Степової філії Первозванівського ліцею у рамках Тижня знань безпеки життєдіяльності на тему
🤸⛹️🚴🥕🦷
"Здоров'я - це благо, дане нам природою…” (як зберегти здоров’я в умовах воєнного стану) 29 січня було проведено музичну розвагу “Як діти Сніговичка лікували”
⛄
Дошкільнята удосконалили свої знання щодо способів збереження власного здоров’я, здорового харчування, толерантного ставлення до ровесників під час спільної ігрової діяльності. Діти проявили активність, ініціативність та творчість в різних видах музичної та рухової діяльності. Цей захід підкреслює важливість гармонійного поєднання музичного та фізичного розвитку дітей дошкільного віку, естетичного ставлення до життя.
30 січня проведено музичний театр
🌟
“Іскорки суперсил” - “Сад-город”. У формі інтерактивної гри з казковими персонажами- Жуж, Міо, Пум та Бринь музичний керівник допомогла дітям засвоїти поняття здорового харчування, «їжі зростання» та «їжі поклику». Вихованці дошкільного підрозділу дізнались, як дбати про власне здоров'я, дотримуватися здорового способу життя. Погравши в гру
🍎🍋🍐🥦🥕🍇🍅
«Веселкові фрукти та овочі» пригадали, які є корисні овочі та фрукти, потренувались відрізняти їстівне та неїстівне, корисну й некорисну їжу, згадали про базові правила гігієни. Із неабияким завзяттям заспівали пісню «Грушки солоденькі, яблучка смачненькі» та виконали руханку «Щоб здоровими зростати».
Формуємо у дітей бажання бути сильними, бадьорими, енергійними, дбати про своє здоров'я!

Коментарі

Популярні публікації