Дорогою доброти


З 29 листопада по 3 грудня в дошкільному підрозділі Степової філії цікаво та змістовно пройшов Тиждень доброчесності “Мандрівка містом доброчесності”. Відповідно до плану заходів з проведення Тижня доброчесності були проведені цільові дитячі заходи.
30 листопада проведено бесіду “Навіщо потрібні правила?”. Вихованці дізналися чому варто дотримуватися правил, коли тебе ніхто не бачить. Під час проведення дидактичної гри “Не будь байдужим!” (30.11) діти за допомогою пазлів зрозуміли що, бути доброчесним — це також означає бути людяним, тобто розуміти емоції інших людей, співпереживати їм та діяти так, щоби допомогти й підтримати їх.
На занятті з розвитку мовлення та культури мовленнєвого спілкування діти складали розповіді за малюнками “Що означає бути відповідальним?” (01.12). Вихованці зрозуміли, якщо ти хочеш бути доброчесним, намагайся дотримувати слова та будь відповідальним: щось обіцяєш — виконуй, дієш — думай про наслідки власних дій, відповідальність — свідоме ставлення людини до своїх обов’язків, готовність доводити розпочату справу до кінця й дотримуватись обіцянок. 2 грудня проведено бесіду “Я обираю чесність!”
Були активними малята і під час проведення міркування “Що отримуєш, віддаючи?” (03.12). Вихователі пояснювали дітям, що бути доброчесними – це бути послідовними: не лише говорити, як правильно, а й діяти відповідно до переконань та етичних принципів. В ігровій формі діти дізналися, що треба дотримуватися правил, навіть коли тебе ніхто не бачить і бути чесним, у першу чергу, перед самим собою.
Творчо та пізнавально проведено тематичне музичне заняття «Дорогою доброти» (“Слухання музики за художніми творами В.О.Сухомлинського”). Надзвичайно чутливою була музична розвага “Фея Добра та її помічник Добрик”, діти пригадали чарівну пісню “Даруємо добро” та виконували вправи “Квітка доброти”, “Ланцюжок важливих слів”, “Чарівний стілець”, “Мирилки”.
Проведені заходи спрямували дошкільнят дотримуватися моральних правил та норм етикету. Тиждень доброчесності емоційно зблизив усіх учасників навчально-виховного процесу, мав позитивні відгуки, спонукав до відкритого прояву емоцій та загальнолюдських цінностей (доброта, повага, справедливість, чесність, милосердя, ввічливість, дружба) під час спілкування дітей з однолітками та дорослими.

Коментарі

Популярні публікації