Бути здоровим, жити активно- модно і позитивно!


 В рамках Тижня знань БЖ на тему "Журба здоров'я відбирає, а радісна думка – прибавляє!" класним керівником 7 класу Степової філії Первозванівського ліцею 1 лютого була проведена година спілкування «Бути здоровим, жити активно- модно і позитивно!». Під час проведення заходу за допомогою інтерактивних та тренінгових вправ здобувачі освіти систематизували інформацію про здоров’я, здоровий спосіб життя та фактори, які впливають на здоров’я. На початку заняття було виконано тренінгову вправу «Подаруй усмішку». Цікавою була робота із інтерактивним плакатом «Живи здорово!», за допомогою якого діти виконали вправу «Моє дерево здоров’я», побудували у вигляді сонця схему «Сучасне уявлення про здоров’я», ознайомились та проаналізували діаграму «Фактори впливу», побудували хмару тегів, переглянули відео «Наркотикам НІ», «Шкода від паління», прочитали притчу «Відвага і боягузтво» та визначили її мораль, склали прислів’я та розгадали кросворд «Здоровий спосіб життя». Година спілкування була насиченою та продуктивною.

2 лютого вчителем фізичної культури Степової філії Кругляком В.А. були проведені спортивні змагання «Великий скарб - здоров’я». Діти показали свою спритність, міць та неабиякий азарт.

Коментарі

Популярні публікації