Тиждень знань БЖ тему «Журба здоров'я відбирає, а радісна думка - прибавляє!» в Калинівській філії

 У Калинівській філії Первозванівського ліцею з 30 січня по 3 лютого 2023 року  проходив Тиждень знань безпеки життєдіяльності на тему «Журба здоров'я відбирає, а радісна думка - прибавляє!»

У рамках Тижня класними керівниками, педагогом-організатором, шкільним бібліотекарем та вчителем образотворчого мистецтва та фізичної культури проведено різноманітні тематичні заходи.

Метою проведення Тижня було поглибити та закріпити знання учнів про поняття «здоров’я»; повторити правила особистої гігієни; розвивати вміння та виховувати навички свідомо берегти власне здоров’я.

 Під час проведених заходів учні вчилися обирати корисну їжу, сформували режим дня школяра, основні профілактичні заходи та дії для запобігання хвороб різних систем органів; оформляли «Квітки - здоров’я», створили асоціативний кущ «Здоров’я – це…», відгадували кросворди, загадки, збирали розсипані склади та прислів’я, виконували інтерактивні вправи, малювали малюнки про здоровий спосіб життя, переглядали книжкову виставку та виконували руханки та змагалися з метою покращення власного здоров’я.

Діти усвідомили, що здоров’я – це великий дар, не тільки для людини, а й для всього суспільства, а сім’я – осередок збереження та зміцнення здоров’я. Здорова сім’я - це багатство цілої нації!

Більше фото можна переглянути у Facebook в групі "Первозванівський ліцей" за покликанням




Коментарі

Популярні публікації