Веселі ноти здоров’я!

 


З 30 січня по 3 лютого в дошкільному підрозділі Степової філії проведено Тиждень знань БЖ «Журба здоров’я відбирає, а радісна думка – прибавляє!». Музичним керівником Кругляк Г.Л. цікаво і змістовно було проведено музичну розвагу «Веселі ноти здоров’я». Діти отримали знання про способи збереження і зміцнення здоров’я за допомогою музики. Виконуючи цікаві завдання (рухова імпровізація, співаночка, масаж «Павучок», артикуляційна та звукова гімнастика «Казка про Ох та Ах», шумовий оркестр «Веселі забавлянки», поспівки, танок) діти відшукали нотки та повернули їх на нотний стан.

На музичному занятті «Здоровому все здорово», діти вчились весело, злагоджено та ритмічно виконувати вправи й танці, познайомились із нетрадиційними музичними інструментами та озвучили за допомогою шумових музичних інструментів казку, пограли у музичну гру «Курочки і півники». Музичний керівник розповіла вихованцям повчальну історію про Півника, який пив холодну воду та захворів, тож на закріплення знань діти із задоволенням виконали пісню «Півникове горе».
🌟
Ми - дбаємо про своє здоров'я!!!
🏃‍♀️🏃🤽🏊‍♀️🤼‍♀️🤸
А ви?
🍅🥕🍇🫐🫒🥝🏋️🏃🤾🍊🍋🧄🧅⛹🤾‍♂️

Коментарі

Популярні публікації