Турбота про здоров’я – найважливіша праця вихователя!

 …Турбота про здоров’я – найважливіша праця вихователя.

Від «життєрадості», бадьорості дітей залежить

їх духовне життя, світогляд, розумовий розвиток,
міцність знань, віра в свої сили.
В.Сухомлинський

В рамках Тижня знань БЖ на тему "Журба здоров'я відбирає, а радісна думка – прибавляє!" вихователями дошкільного підрозділу Степової філії було проведено ряд заходів. Кожен день був цікавим, корисним і різноманітним, а кожен ранок в нашому садочку розпочинався з ігор середньої рухливості, ранкової гімнастики.
Для підготовки та проведення Тижня знань БЖ розроблено графік та план-сітку проведення заходів, враховуючи вимоги Базового компоненту дошкільної освіти, освітню програму для дітей від 2 до 7 років «Дитина» та вікові особливості дітей.
На занятті "День здоров'я" Пінькас Д.Г. працювала над формуванням у дітей навичок здорового способу життя, дотриманням особистої гігієни, розвивала інтерес до подальшого пізнання себе, також діти вчилися висловлювати власну думку. Під час проведення гри "Що шкідливо, а що корисно для зубів", діти навчились розділяти продукти харчування на шкідливі та корисні. Неабияке задоволення викликала участь вихованців у досліді "Що під мікроскопом?" та експерименті "Чого бояться мікроби?".
Основною метою заняття «Спорт і ми» (Шаповалова Ю.І.) було формування вмінь і навичок забезпечення здорової життєдіяльності, мотивації на здоровий спосіб життя. Під час виконання веселих естафет «Забави з сніжками», «Збери овочі та фрукти» вихователю вдалось викликати у малят позитивний настрій, як важливу умову, що сприяє зміцненню і збереженню власного здоров’я.
Під час проведення заняття «Своє тіло я вивчаю, сам собі допомагаю» Шаповалова Ю.І. ознайомила дітей із зовнішньою будовою тіла людини, з можливостями свого організму: я вмію бігати, стрибати, співати, дивитися, слухати, їсти, терпіти спеку і холод, переносити біль, дихати, думати, допомагати іншим людям. На закріплення знань та заохочення дітей до подальшого пізнання себе було проведено дидактичну гру «Бачу, чую, відчуваю» та практичні вправи з конструктором «Lego».
У процесі проведення Тижня знань БЖ малята дізналися багато цікавого та корисного про власне здоров’я та про здоровий спосіб життя.

Коментарі

Популярні публікації