Здоров’я і безпека понад усе!

Реалізуючи наскрізну лінію «Здоров’я і безпека», що передбачає становлення здобувача освіти, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище, із 30 січня по 03 лютого 2023 року в Первозванівському ліцеї проведено Тиждень знань безпеки життєдіяльності на тему «Журба здоров’я відбирає, а радісна думка – прибавляє!». З урахуванням вікових особливостей здобувачів освіти в рамках Тижня відбулися наступні заходи: галерея малюнків; психологічна хвилинка з елементами арт-терапії “Давай боятися разом”; веселі естафети; презентація досліджень учасників МАНУ на теми: “Вплив мобільного телефона та комп’ютерної техніки на зір учасників освітнього процесу”, “Динаміка показників серцево-судинної та дихальної систем під час розминки та відпрацювання на заняттях хореографії”; презентація збірки творчих робіт “Здоров'я – безцінний скарб”; година спілкування “Звички здорового харчування”; інтерактивна гра “Здоров'я - запорука успіху”; година спілкування для педагогічних працівників “Збалансований сніданок”; тематичні бесіди та виховні години.

Коментарі

Популярні публікації