Журба здоров'я відбирає, а радісна думка - прибавляє!

 


Безцінний скарб,

Що ми здоров'ям звемо
Із юних літ нам треба берегти,
Адже нічого більше нам не треба,
Щоб тільки всі здорові ми були !
Здоров'я школярів багато в чому залежить від їхніх теоретичних знань і практичних навичок, які сприяють збереженню здоров'я. На даний момент школа відіграє велику роль у розвитку здоров'я дитини, її ставлення до свого здоров'я, реальних дій і вчинків, які створюють умови для набуття здорового способу життя.
З 30 січня до 03 лютого 2023 року у Степовій філії Первозванівського ліцею проходив Тиждень знань безпеки життєдіяльності на тему «Журба здоров'я відбирає, а радісна думка - прибавляє!»
Заходи, які проводилися впродовж Тижня, формують в учнів прагнення до постійного покращення свого способу життя та виховують свідоме ставлення до свого здоров'я.
Під час проведення Тижня були використані різноманітні методи роботи.
Класні керівники провели з учнями бесіди, виховні години, тренінги, години спілкування, квести відповідно тематиці Тижня: «Твоє здоров’я - у твоїх руках», «Разом до здорового майбутнього», «Здоров'я – це сила, здоров'я – це клас! Хай буде здоров'я у вас і у нас!», «Реалії нашого життя», «Бути здоровим, жити активно - модно і позитивно!», «Здоров’я - запорука успіху!», «Мистецтво позитивного мислення».
Під час тренінгів «Здорове харчування - здорове життя», «Їжа та здоров’я», «Що у наших тарілках?» діти дізналися, що таке збалансоване харчування і які із продуктів необхідно вживати, бо вони є антистресовими. Дізналися також, що таке тарілка здорового харчування і порівняли зі своїм щоденним раціоном. Здобувачі освіти обговорили багато важливих питань: що таке здоров'я, здоровий спосіб життя і як шкідливі звички можуть зіпсувати здоров'я і завдати непоправної шкоди.
Саме зараз потрібно думати про завтрашній день. Якщо сьогодні ми запустимо своє здоров'я і належним чином не подбаємо про нього, то завтра за нас ніхто цього не зробить.

Коментарі

Популярні публікації